ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ MENSA
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΥΨΗΛΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ
Ιωάννα Κατσαβριά (B.Ed., M.Sc., M.Ed., Ph.D. Candidate), επιστημονικός συνεργάτης στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χαρισματική εκπαίδευση.
Η κ. Ιωάννα Κατσαβριά είναι κάτοχος πτυχίου του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.) του Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών και του μεταπτυχιακού τίτλου στις στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινων πόρων από το ALBA Graduate Business School στην Αθήνα, Ελλάδα.Στη μεταπτυχιακή της εργασία μελέτησε τη σχέση μεταξύ των επιλογών καριέρας και των δεξιοτήτων επτά εφήβων με υψηλή ευφυία. Επίσης, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στα αναλυτικά προγράμματα και τη διδασκαλία με έμφαση στη χαρισματική εκπαίδευση απο το πανεπιστήμιο της πολιτείας της Αριζόνα (ASU). Στη μεταπτυχιακή της εργασία εστίασε στη δημιουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων πάνω στις στρατηγικές της χαρισματικής εκπαίδευσης με στόχο την ανάπτυξη των κοινωνικο-συναισθηματικών και γνωστικών δεξιοτήτων των αναγνωρισμένων χαρισματικών παιδιών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και μαθησιακές ανάγκες και σύμφωνα με τα πρότυπα της εθνικής ένωσης για τα χαρισματικά παιδιά της Αμερικής (NAGC - CEC Advanced Standards in Gifted Education Teacher Preparation Standards). Σύντομα, θα ολοκληρώσει το διδακτορικό της στην προσχολική ανάπτυξη και εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο της Κεντρικής Φλόριντα (UCF).
Έχει δεκαοκτώ έτη εμπειρίας στην προσχολική εκπαίδευση μέσα από διάφορες θέσεις στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών έχει διδάξει εν δυνάμει και αναγνωρισμένα χαρισματικά παιδιά στηνΕλλάδα και το εξωτερικό. Η διδασκαλική της εμπειρία και τα τυπικά της προσόντα πιστοποιήθηκαν από το τμήμα εκπαίδευσης της Αριζόνα, όπου έλαβε την άδεια από τη πολιτεία να διδάξει χαρισματικούς μαθητές σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στη γενική εκπαίδευση.
Η έναρξη της επαγγελματικής της πορείας στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης έγινε με την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός ετήσιου προγράμματος στην χαρισματική εκπαίδευση στη Βοιωτία. Τα τελευταία τρία χρόνια, συνεργάζεται εθελοντικά με την Ελληνική MENSA μέσα από τη διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις πηγές και στρατηγικές της χαρισματικής εκπαίδευσης. Παράλληλα, διδάσκει προπτυχιακούς φοιτητές στη προσχολική αγωγή στο πανεπιστήμιο της Κεντρικής Φλόριντα.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χαρισματική εκπαίδευση με έμφαση στις στρατηγικές εκπαίδευσης για τους ειδικούς πληθυσμούς (π.χ., προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, διπλά-ειδικοί, παιδιά με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, κ.λ.π.).
Άννα Αθανασοπούλου, στη θέση της Math Curriculum Advisor.
Η κα Άννα Αθανασοπούλου είναι κάτοχος Πτυχίου Μαθηματικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, κάτοχος Masters’ Degree in Mathematics Education από το University of North Carolina at Charlotte, και Ph.D in Curriculum and Instruction από το University of North Carolina at Charlotte.
Από τον Αύγουστο 2013 η κα Αθανασοπούλου κατέχει Lecturer position at the University of North Carolina at Charlotte (UNCC). Διδάσκει κυρίως μαθηματικά για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τμήματα μαθηματικών όπως College Algebra & Precalculus και τμήματα Στατιστικής. Έχει διδάξει στην Ελλάδα για 17 χρόνια (1984-2001) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για 4 χρόνια (2003-2007) σαν Teacher Assistant at UNCC, για 5 χρόνια (2008-Ιούνιο 2013) σαν Part Time Instructor at UNCC, και τα τελευταία 7 χρόνια (Αύγουστο 2013-σήμερα) σαν Lecturer at UNCC. Για 5 συνολικά χρόνια (2007-2012) επίσης εργάστηκε στο Socrates Academy Charter school όπου δίδαξε μαθητές τρίτης δημοτικού μέχρι μαθητές πρώτης γυμνασίου. Εκτός από τη διδασκαλία σε αυτό το σχολείο έτρεξε ένα Project όπου εκπαίδευσε τους Έλληνες αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στην CAMMP method στα μαθηματικά που χρησιμοποιούσαν και στο αμερικάνικο πρόγραμμα και συνεργάστηκε μαζί τους για την εφαρμογή αυτού του προγράμματος στις τάξεις. Αυτό το project ήταν κάτω από την συνεργασία του University of North Carolina at Charlotte με το Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας. Από το 2011 μέχρι 2018 συνεργάστηκε εθελοντικά με την κα Χαρά Δημοπούλου από την Εστία Επιστημών Πάτρας και οργάνωσαν μαζί τηλεδιασκέψεις όπου συμμετείχαν μαθητές από το Socrates Academy αρχικά. Το 2018 οργάνωσαν 4 τηλεδιασκέψεις με μαθητές από το Socrates Academy και το Αρσάκειο Πάτρας. Από το 2018 ξεκίνησε εθελοντικά και συνεχίζει μέχρι σήμερα τη συνεργασία με την Ελληνική Mensa σαν σύμβουλος στα μαθηματικά.
Συντονιστής Δ.Σ.: Θωμάς Χατζηαθανασίου
Διοικητικά Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Αθήνας: Θωμάς Χατζηαθανασίου
Διοικητικά Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Θεσσαλονίκης: Κώστας Μπανάκας
Εκπαιδευτικοί Χαρισματικότητας MENSA:
Δέσποινα Κορεντίνη, Δώρα Κουτσού, Γιάννης Μαρτίκος, Αντώνης Σπανός
Υπεύθυνη αξιολογήσεων (WISC Test) και Συμβουλευτικής Γονέων
Μαριέτα Παπακωνσταντίνου - Ψυχολόγος, MSc
Η Μαριέτα Παπακωνσταντίνου είναι κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας, του Πανεπιστημίου UCL (University College London, UK), με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από τη Νομαρχία Αθηνών. Εξειδικεύτηκε στηνκλινική Ψυχολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκωνλαμβάνοντας μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής τουΠανεπιστημίου King’s College London(MSc in Mental Health Studies). Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής της εκπαίδευσης συνεργάστηκε με την ψυχιατρική κλινική Bethlem Royal Hospital και το Lambeth Hospital, του King’s College London προκειμένου να ολοκληρώσει την έρευνα της. Έπειτα συνέχισε ολοκληρώνοντας διετές μεταπτυχιακό δίπλωμα (PGDip Psychoanalytic Observational Studies, London UK) Ψυχαναλυτικής κατεύθυνσης, στο University of East London – Tavistock and Portman NHS Foundation Trust.
Μέρος της μετεκπαίδευσής της ήταν και το πρόγραμμα στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία, το οποίο παρακολούθησε στο Metàfora στην Βαρκελώνη. Επιπροσθέτως, έχει εκπαιδευτεί στη διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών (πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Διαγνωστική, Θεραπευτική και Συμβουλευτική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), στον τομέα επαγγελματικού προσανατολισμού και στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς ως εκπαιδευτική μέθοδο ατόμων με αυτισμό.
Έχει εργαστεί σε γενικό σχολείο στο Λονδίνο σαν υπεύθυνη προγράμματος ειδικής αγωγής στη Δυσαριθμησία, παρέχοντας ψυχολογική και εκπαιδευτική στήριξη σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.Σήμερα, συνεργάζεται μειδιωτικά πλαίσια θεραπείας παιδιών,με κύριο έργο την ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων με ψυχοσυναισθηματικές και άλλες αναπτυξιακές δυσκολίες καθώς και τη συμβουλευτική γονέων. Από τον Σεπτέμβριο 2015 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Ελληνική MENSA. Είναι υπεύθυνη για την αξιολόγηση νοημοσύνης παιδιών και εφήβων, ηλικίας 6 έως 16 ετών, μέσω του ψυχομετρικού εργαλείου WISC-III και από το 2018 και του τεστ WISC-V. Η εργασιακή της εμπειρία στους παραπάνω τομείς είναι 7ετής.
Για επικοινωνία με την κ. Παπακωνσταντίνου, παρακαλούμε στείλτε email στο
Συνεργάτης Ψυχολόγος Θεσσαλονίκης: Μόνα-Ζωή Τσαμίδου.